fakta om mig

Hejsan! Jag heter Victoria Anna Linnea Carlsson och är född den 1 augusti 1998. Jag bor i den lilla staden Borås. Jag har bloggat i unieför ett halv år på andra bloggar men den här bloggen är min första fotoblogg men den kommer också handla om mig och min vardag. Mina intressen är fotboll tennis fotograferaing som jag gör med min pentax K-x och att vara med kompisar.
Jag hoppas att du kommer
komma till baka till photosbycarlsson senare eller kanske redan i morgon?!
Som in säkert redan listat ut så är det jag som är Victoria och det är jag som driver den här bloggen. Jag kom till världen 1998 på Borås BB och det är här i Borås jag är bosatt. Ett av mina stora intressen är fotografering och det intreset kommer jag dela med mig av här. Sen älskar jag att spela fotboll vara med kompisar och spela tennis. Jag har också ett starkt intresse för mode och kläder så ni lär se mycket outfits här.
Det var lite om mig jag hoppas att jag någon gång kommer få veta vilka ni er genom att komentera och om ni har blogg varför inte länka den i en komentar?!

Kommentarer

give me a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0