äntligen

Efter en lång helg sitter jag äntligen framför datan (y)
Det började med att man fick gå upp 7.20, samling 8.00 och då bar det av till Grimsås. när vi kom fram hade vi ett träningspass i 1h sen var vi ute och sprang efter det var det lunch sen var det ett pass till. Somna sent vakna tidigt åt frukost och tränade efter det åt vi lunch sen spelade vi match mot Grimsås P14, dock förlorade vi. När jag kom hem var jag tvungen att skynda mig och packa upp göra mig i ordning för kl 17.00 hade jag släktkalas. Jag fick massa fina grejer massa saker till kameran pengar lite småsaker osv. Och nu äntligen en skön stund framför min data och är så sjukt trött. Ska ta lite kort på det jag fick nu puss hejj!

Kommentarer

give me a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0