i taxin i trappen i hissen i hallen jag faller..

När jag sitter i myskläder med datan i knät är det rätt mysigt med åskväder. Men oj vad man saknar sommaren det har gått så sjukt snabbt. Efter skolavslutning gick det läskigt fort och nu har jag redan gått en vecka i skolan. Tänkte därför lägga upp en bildbomb från sommaren.
Först var det skolavslutningen
Sen var vi i Barcelona men har inga bilder från det på den här datan.




jag mamma mormor och william gjorde en liten dagsutflykt till Båstad och Torekov
jag kollade en gossip säsong när det var dåligt väder
jag badade massor dock inte jag på bild men jag har tagit bilden
jag har åkt båt ut till olika öar fiskat eller bara åkt omkring lite
sköna sommarkvällar
Det här inlägget gjorde jag imorses men av någon konstig anledning kom det inte upp på bloggen utan sparades i utkast. Nu har jag och mamma redan vart i stan ni kanske får se senare vad jag fick med mig hem.
take care puss.

Kommentarer

give me a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0