en liten överblick av min helg i stockholm

och då vart man hemma. Jag har haft en sjukt mysig helg så jag tänkte bjuda på lite kassa mobilbilder. Jag köpte en julavslutnings klänning och en blus som jag visar bild på senare, shoppade inte så mycket eftersom vi nyss va i new york men är sjukt nöjd med det jag fick av världens bästa mamma.
ph1; innergården där våran lilla lägenhet är
ph2; en söt liten kamera jag såg i ett skylt fönster
ph3; stureplan..
ph4; bilbliotektsgatan, så mysigt att gå där dels för det finns en massa bra affärer + att på julen är den röda mattan ut rullad..
ph5; samma som ph4
ph6; urban outfiters var inne och kollade efter levi´s shorts men fanns inga i min storlek:/
ph7; en bild jag tog inne på wink i sturegallerian när mamma provade något?!
ph8; jag och william det var verkligen lycka att vinna♥

Kommentarer

give me a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0