pictures

Lite olika bilder den senaste veckan.
När jag bloggar
Kaddkakan jag skrev om i det HÄR inlägget och receptet kommer från den HÄR bloggen
En bild jag tog, tyckte rosen var så fin ;)
random bild som jag tog när jag inte hade något att göra ;)
Nu kommer lite bilder från gothia
Bergdalen ♥
Efter pris utdelningen
HAhahahaha :D
Jag och Erica ♥
Och det var alla bilder, tog tyvärr inte så många bilder på gothia men hade inte tid..
Vet inte varför det blev olika storlekar på bilderna även fast jag tog samma storlek!?
Alla bilder är dessutom tagna med mobilen så inte bästa kvaliten.
Puss och hej //V

Kommentarer
Postat av: Michelle :)

Knasigt ^^

Grym fotograf Victoria! ;)

2011-07-30 @ 11:17:39
URL: http://lostelle.blogg.se/

give me a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0