Jajaja

Jag märker att statistiken sjunker när jag inte bloggar och vad ska jag skylla på? Svar, MIG, migmigmigochmig
Det är klart när jag inte bloggar men det är inte så kul tycker inte jag men jag tycker det är kul att dela med mig om vad jag gör på dagarna. Det jag vill komma till är att jag nu när jag inte har bloggat har jag funderat på att ta bort bloggen och istället starta en med någon kompis för då har man inte samma press på sig att blogga varje dag för då kan man ju dela upp det lite eller?
Jag kommer i allafall fortsätta här ett tag till sen får vi se vad som händer. I helgen blir det inget bloggande för vi ska på klassresa. Kameran följer med och för hoppningsvis kommer det bilder någon gång i nästa vecka.

Dagen har i allafall varit bra nu packar jag och taggar för imorgon, puss & hej!
Hahahhahahah bilden provade en fisheye inställning på kameran kvaliten blev skit men den ser väldigt rolig ut hahaha

Kommentarer

give me a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0