vad händer, jo jag pluggar...

Jag är tillbaka från nyc och jag har haft de ünderbart. Jag håller på att redigera alla 10000384956789 bilder så sen kommer bildbomb.. Nu: plugga no........
Svaren på frågestunden lite sent men bättre sent än aldrig.
Vilken är din favorit affär?:)
Gillar många men här i Borås är det nog modefabriken, jolina och fahit men annars är det nog juicy couture som jag shoppade i i new york..
Vilket är ditt favorit klädes märke?<3
Tror det är hunkydory och jucy couture men sne finns det mycket annat också som är fint

Har du så rakt hår eller plattar du det?:D
Jag har rakt hår men brukar ändå platta det...

När var du utomlands sist och vart var du? :)
När jag fick den här frågan så hade jag inte varit i new york än utan då hade jag varit i Barcelona och det var på sommarlovet.

hur kan du va sååååååååååååå grym?
Hahah aa du Alma..

Hej vickan, är du bra på att designa bloggar?<3
Åhnej, det är jag verkligen inte fast du kan ju kolla på min design och avgöra själv;)

Hur gammal är du?
Jag är född 98
Japp det var alla frågorna men ni kan ju fortsätta fråga ändå;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp bilder i från New york?:)

2011-11-08 @ 20:17:04

give me a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0